Chat with us, powered by LiveChat

Reklamation av trappstädning i Göteborg

Om du vill reklamera utfört arbete ska det göras senast inom fem arbetsdagar efter städtillfället.

Vid reklamation vidtas åtgärder utifrån respektive situation. Generellt åtgärdas problem av ordinarie städare.

Reklamationen är ogiltig och ersättning betalas inte om kunden själv åtgärdat brister i städningen eller själv reparerat skador.

Det är viktigt att du som anlitar E-städ blir nöjd och får valuta för dina pengar. För att du ska känna dig trygg när du anlitar E-städ i Göteborg erbjuder vi fem dagars garanti. E-städs 5-dagarsgaranti innebär att vi tar ansvaret för att städningen blir godkänd och att eventuella missar snabbt åtgärdas gällande trappstädning.

 Om du vill reklamera utfört arbete måste du göra det inom fem arbetsdagar. Reklamation senare än fem på trappstädning godtas inte.

Vid reklamation vidtas åtgärder utifrån respektive situation. Generellt åtgärdas problem av ordinarie städare. Skulle en skada inträffa vidtas åtgärder genom ersättning eller reparation av skadat föremål.

Reklamationen är ogiltig och ersättning betalas inte om kunden själv åtgärdat brister i på trappstädning i Göteborg eller själv reparerat skador.

Reklamation

Städare är också människor

Det är ju självklart. Men det verkar inte vara det för alla.

Ogrundade anklagelser är inte trevligt för någon, inte för städare heller och då önskar vi att El och belysning ska finnas i bostaden eller utrymmet och objektet ska vara tömd på allt bohag. Om det finns möbler eller annat kvar i bostaden måste det meddelas E-städ före trappstädningen i Göteborg

Uppskattas hänsynsfulla städare? E-städ behöver få tillgång till bostaden/lokalen på plats. Som kund behöver du naturligtvis inte närvara under städningen. Däremot vi ser gärna att du
är på plats avtalad tid för att öppna och visa oss runt bostad innan trappstädning.

Städning görs enligt avtal och städaren behöver bara göra det som ingår enligt avtalet. Observera att E-städs personal inte drar ut kyl, frys, spis, tvättmaskin och/eller torktumlare. Det beror på risken för repor och skador på golv och i tak. Skadad inredning, som trasiga armaturer eller elinstallationer, trasiga skåpluckor eller fönster kommer inte att hanteras av E-städs personal.

Är städare osynliga? Vårt mål är att alltid vara på plats på överenskommen tid, men ibland kan det uppståsituationer som vi inte kan styra över. Exempel på sådan situation är trafikolycka, vägarbete,
trafikkontroll etc. Då försöker vi i den mån det går att höra av oss till kunden.

 

Share Button